mandag 3. desember 2012

Luke nr 3

Tiden krabber og går, og dagene flyr avgårde.
Vi skriver allerede den 3. Desember.
Jeg koser meg inne mens snøen laver ned der ute, har vært ute og skuffet på gårdsplassen.
Ikke helt enkelt med bare en arm, men med list og lempe og med støtte i den ødelagte armen så går det jo.
Og kattene fryder seg som unger i snøen, underligste katter altså, livslysta flagrer sammen med dem de de fyker rundt og lurer på hverandre og har det veldig artig!
Den tredje lappen ble veldig så enkel, og det må jo flere også nødvendigvis bli vil jeg anta, ellers blir det vel bare rot. :)

Men her er den :)


Og her er lappen sammen med gårsdagens rute.


Og til slutt et bilde fra i går kveld når det første lyset ble tent og hokatta kom inn fra snøføyka ute og kroet seg på saueskinnet. Da er verden bare nydelig!  :)




Ønsker alle en fin fin adventsdag! :)


3 kommentarer:

  1. Hei tante Marit! Så fin blogg du har, massse flotte og inspirerende bilder! Hilsen hegchen på sykroken (Hege til vanlig)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hege, så koselig at du titter innom her.
      Ser du har lyst til å sy lappeteknikk du og, stå på, det er veldig morro, Lykke til. :)
      Og takk for koselig kommentar :)

      Slett
  2. Dette var en utrolig flott blogg. Lykke til med bloggingen :-)
    Ta deg gjerne en tur innom min blogg: www.sisselssyglede.blogspot.com
    Gleder meg til å se hva disse blokkene blir til :-)

    SvarSlett