onsdag 26. desember 2012

24. luken i kalenderen

Jeg burde nok tatt en "Ingrid Espelid" og hatt klart ei rute eller to fra før..
Det ble bare ikke tida til å lage noen rute i går, og i dag 1. Juledag har jeg bare slappet av.
Det kommer endatil til å bli 2. Juledag innen dette innlegget blir postet, men tar det med ro nå. :)

Jeg kunne valgt å "levere" ei blank rute for den 24. men siden arbeidet er mitt eget til meg selv, så ser jeg likegodt det hele an litt.. viser her alle rutene som er sydd i Desember og klør meg litt i hodet på hvordan ialledager jeg skal binde dette sammen så det blir litt helhet i det også på et vis..
Nokså brokete må jeg si..  :)
hi hi man kan si at her er beviset på at planen min var fullstendig planløs, jeg har ikke engang tenkt sammenheng underveis, bare sydd det som har falt meg inn.  :)
Heldigvis var stoffene iallefall tatt ut på forhånd.. :)
Vel her er "vidunderet"  lagt utover gulvet.. bare som de er, ingenting er kuttet eller tilpasset..
rekkefølgen er tilfeldig, har forsøkt å stokke dem litt, men det vil nok ta litt tid. :)
Blir morro arbeide, men merker at det nok blir endel flytting på lappene ja.. :))

Julaften i går var en trivelig affere sammen med min datter, svigersønn og tre barnebarn.
Minsta er jo bare 6 uker gammel, så ho er jo omtrent helt ny. :)

Jeg har fått pynt på mitt bittelille juletre her i heimen  :)

Ellers var det et litt større tre hos min datter, vi måtte le, for min svigersønn skulle ikke gjøre samme tabben som faren hans, som kom hjem til kona med et altfor lite tre og fikk kjeft, så min svigersønn kom hjem til min datter med et så altfor digert tre, de har tross alt et ganske lite hus..  og han fikk litt kjeft, men heldigvis av det kjærlige slaget.. :)
Det er fredelig og godt å være sammen med dem, de har en veldig fin tone seg imellom, og dette speiler seg også i ungene.  -en god kveld.




Her er også minsta nypynta i strikkekjole! :) Og min søde datter! :)

En stolt liten Langemann her :)

En travel kveld ja. :)



Og nå begynner vi å nærme oss leggetid, trøtt men veldig fornøyd!  :)

Tusen takk til mine kjære for en herlig avslappende og trivelig julekveld.  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar