torsdag 13. desember 2012

Adventsluke nr 13

Jupp, det er den 13. i dag.
og slett ikke alt fungerer som forventet.
Kamera vil plutselig ikke levere bilder over til PC, altså, kabelen ser plutselig ikke ut til å fungere..
Og å laste bilder på FB med telefon blir da neste steg jeg og min tekniske sans klarer og komme opp med.
Lastet greit ned et bilde forrige dagen, men dette var heller ikke så enkelt i dag..
Vel.. det er jo ikke fredag selv om det er den 13..
Satser på at jeg finner ut av kamera-kabelen i morra.. -håper det.
Det er jo faktisk Lucia-dagen i dag, og da burde det gått et lys opp for meg.. -men det gjør altså ikke det.
Jeg får bare hoppe rett i det og iallefall legge ut dagens rute som jeg etter mye bal iallefall fikk gjennom via faceboka.
Her er den.  :)





Og nå kom jammenmeg neste bilde gjennom og. :)
Ikke dårlig.
Nå viser det seg vel snart at kamerakabelen fungerer helt greit og tenker jeg.. h hi

Her er iallefall ruten sammen med gårsdagens.. eller forrige dagens kanskje.. :)
Her iallefall:



Om ikke annet, så la iallefall bildene seg rettvei via telefon! :))

Ønsker ellers en fin kveld videre, snarere kanskje en god natt heller! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar