søndag 23. desember 2012

23. dagen Lillejulaften

Da har vi nådd kvelden før kvelden :)
Og alt er som det bruker å være, jeg forregner meg på pakkehaugen og får vondt i ryggen av å skulle pakke alle i dag..  hmmm

-og der forsvant et par timer i besøk også.. Men koselig det da. :)

Jeg regner med at alle andre og er opptatt i kveld, og at ikke noen sitter å venter på blogginnlegget mitt.  :)
Nesten alt er klart, men jeg ser at jeg må huske på den innpakkinen til neste år, må komme igang med det noe før ja.. :)
Gjør kort prossess her og starter, skal bare nevne at det er nasjonaldagen til Japan i dag. :)
Men nå er jo dagen straks forbi.. så.. :)
Her kommer dagens rute:





Og her er den sammen med gårsdagens.





Da stevner vi videre mot en av de største internasjonale feiringene, julen.
Jeg håper alle får en koselig og fredelig julefeiring. :)

Jeg dukker nok ikke opp her før den 25.
Morgendagen tilbringes sammen med barn og barnebarn.

God Jul!

1 kommentar:

  1. He, he, kjente meg godt igjen. Og julekvelden kommer fort på..... Ha en god jul!

    SvarSlett