tirsdag 18. desember 2012

18. dagen i Advent.

18. Desember.... 
Jeg synes knapt noen mnd har gått så utrolig fort som denne..
vel..  Vi får henge med så godt vi kan.
Julegaver og julematen begynner vel og komme på plass i de fleste hjem nå etterhvert.
Jeg har strevd litt med hva jeg skal finne på i gave til min datter, men mulig problemet er løst..
Snakk om luxusproblemer.. :)

I dag er det den 352. dagen i året, det er 13 dager igjen til nytt-år.
Det er bursdagen til Brad Pit og til Steven Spielberg.. tenker det er fest der borte nå ja.. eller Brad drøyer vel et år kanskje.. -da fyller han 50. :)

hi hi..

Vel, Advents-prosjektet mitt begynner så smått og ta egne veier nå..
Jeg begynte så bra med ca like store ruter.. Men så har jeg brukt opp en del restebiter  de siste dagene, og det synes jeg var greit å gjøre i dag også..
Har jo dessuten nesten glemt denne snøplogen min..
og siden det snør igjen i dag, så passer det med litt flere snøploger..

Men disse hadde jo en litt annen fasong, så har funnet ut at da bygger jeg litt videre på denne og ser hva som skjer.
Så her er bitene som ble satt sammen i dag, det vil si, plogene er laget i dag, men de rutene er avskjer fra tidligere biter som ikke helt har passet, det ser ut som de kan brukes ett eller annet sted tenker jeg..




Og her er da disse bitene sammen med forrige Snøplog-blokk.
Det kan nok bli noe ja.... Blir reine Scrabble dette her jo, både vannrett og loddrett.  :)




Jeg har også laget en ny Krusmatte i dag.
Tenkte å delta i en konkurranse for krusmatter med denne her og. hos Desiree`s Lappeteknikk
Litt artig for koppen bruker jeg mye i Lappeklubben når eg er der, får begynne å ha med Krusmatta og nå da.. :)


Jeg har en kopp til på lur som det hadde vært morro med en sånn til, får se om jeg rekker det.  :)

Ønsker alle en god og fredelig tirsdagskveld i Advent.

Ikke stress, det blir jul uansett!  :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar