søndag 2. desember 2012

Luke nr 2

I dag våknet jeg til et nydelig solskinn.
Og kattene var veldig fornøyde med og bli sluppet ut, men de kom ganske raskt inn igjen. Katter værer været tror jeg, for ikke lenge etter var verden hvit av et fint dekke med puddersnø.
Helt tørt og fint, så tenker nok pusene skal ut å herje i den seinere.
Men nå ligger de inne og koser seg i varmen, og jeg skjønner de så godt.
Har kosa meg selv og med å lage ei ny rute i kalenderen i dag.

                               Her presenteres luke nr 2  :)





Og måtte jo ta et bilde av de to første sammen, bare for å se åssen det blir, og det ser unektelig ikke helt ut som de hører sammen, men tenker nok at det blir bra til slutt.

Og her er bilde av begge :)
 
Jeg ser at bildene blir nesten bleke, det er på grunn av at jeg har dagslyslampe rett på motivene
De blir jo riktig i fargene, men littegranne blasst. 
Skal se om jeg får retta det opp seinere, i neste bildene.

Ønsker alle en fortsatt riktig god Adventssøndag. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar