lørdag 15. desember 2012

15. kalender-luka i Advent

Det har allerede gått 15 dager siden jeg kom på at jeg skulle lage meg kalender.
Morro er det, og det vokser jo.
Jeg har enda ikke lagt utover alle for å se hvordan det kan bli, men må vel snart gjøre det så jeg får mulighet til å lage noen flere av noen, om det skulle passe.
stoffene vil jo likevel ikke være helt like, så alle rutene vil fremdeles være ulike.

Dagens rute er avbildet sammen med gårsdagens.
Jeg laget de jo i går, og har ikke tatt nye bilder, men har ikke vist begge samlet, så her kommer de. :)
Det var et kjempegøy blokkmønster. :)





Om man lager dette vil det hjelpe mye å bruke flere ulike stoffer, flere ruter- flere stoffer :)

Kattene mine følger nøye med om dagene på hva som skjer rundt her.
Jeg har noen kjempegreie naboer som kommer å hjelper meg med snøskuffing. Og kattene blir litt tussete over fremmede som tar seg inn i deres domene..
Her sitter de vakt i gangvindu, dette er forøvrig eneste vindu jeg har ut mot inngangs-sida, synd jeg ikke kan pynte flott der, men dere ser hvorfor, det er rett og slett ikke plass.
Og så lenge de er på plass er det jo pynt nok da.. hi hi



hi hi, og her er hvordan det ser ut utenfra, :)
De følger nøye med i hva som skjer, og skulle det bli kjedelig, så gnager de på eventuelle blomster-stilker om jeg prøver meg på å sette en fin plante i det vindu.. :)
Gummiplanten har foreløpig fått stå i fred. :)

Ønsker alle ei god Adventshelg, og så håper jeg julefreden sprer seg over vår ganske jord.
God 15. Desember.

Det føles litt ille å ønske god dag rundt omkring, når man vet at så mange absolutt ikke har noen god Adventstid i disse dager.
Jeg tenner et lys og for alle som sliter nå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar