onsdag 5. desember 2012

Adventsluke nr 5

Da har vi allerede kommet til 5. Desember.
I dag skal vi ha julebord i Lappeklubben vår, det gleder jeg meg masse til.
Mye god mat, mange koselige folk, julelotteri og litt sytøy, og masse snakketøy. :)
Jeg er veldig glad i Lappeklubben, vi er en flott gjeng som av og til reiser på turer, både innenlands og av og til det store utlandet. (til Danmark iallefall :))

Her kommer dagens lapp, den inneholder det eneste stoffet som er litt rødt i.
Det er jo tross alt Julemåneden dette.. hi hi







Og her er bilde av lappen sammen med gårsdagens rute.






Jeg har jo ofte med litt kattehistorier og slikt, i dag legger jeg ved en liten oversikt over dataspråket i katteform, synes denne var litt artig.

Den som sier at en katt er bare en katt, har ikke helt skjønt seg på katter.  :)

Ønsker alle en fin fin 5. Desember-dag.

Ta vare på hverandre og fortell noen at du er glad i dem!  :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar