søndag 24. april 2011

Litt om Sting og tang.


 Jeg fikk en julegave av min svigerinne sist jul.
 Det var denne nydelige puta, den er så utrolig enkel og så full av kjærlighet.

 Denne ser jeg på hver eneste dag og beundrer.
 Det er utrolig koselig og få en sånn ting selv om jeg syr selv.










Her er et nærbilde av broderiet, eller Sticheryet som vi sydamer kaller det på "godt norsk" hi hiii

 Er den ikke flott!






Jeg har en liten lidenskap for kunstsøm, eller for igjen å holde meg til godt norsk Artquilt. :)
Her er noen eksempler på ting som er enten ferdig, eller under utførelse.. :)

 Bildene over her er fra et lite bilde som jeg desverre fikk gitt bort i gave uten og få tatt bilde av det ferdig.
 En vakker dag skal jeg huske å ha med kamera når jeg er på besøk der. :))









 Litt småarbeider.

Også gaver. :))

 




Og her er et bilde som fremdeles er i begynnerstadiet, det har jeg hatt liggende lenge nå, har sydd mest klær den siste tiden, men må vel snart få det ferdig tenker jeg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar