torsdag 30. oktober 2014

Halloween

Eller HalloVin  eller Hallo venn..
Kjært barn mange navn..
Nå er vel ikke Halloween et udelt kjært barn her til lands, vi er jo opptatt av at det ikke er en norsk tradisjon, Men det er jo strengt tatt ikke et juletre heller i grunnen..
Vi får henge med og gjøre det beste utav det og lære barna våre at med sundt folkevett og respekt for andre folk og dyr så vil det meste bli bra.
Og Halloween-feiring kan også bli em hyggelig affære.

Hos oss er det mine barnebarn som selvfølgelig skal kle seg ut og ut å ha det moro.
De er i alder fra 2 til 9 år, så litt forskjellig har de valgt.
Minsta skal i alle fall være rødhette med kurv og det hele (tror jeg da) -hvorvidt ho har kaker og vin i kurven, vel det vites ikke, Men meninga er vel og få litt anna godt oppi da etter hvert.

I alle fall fikk jeg Mommo æren av å sy Rødhette-kappe, så det var jo moro.
Og her er kappen, Kanskje får vi se action-bilde etter hvert. :)



Og her er fra jeg liksom skulle klippe denne da.. :)
Solopusa er veldig ivrig i tjenesten med å kontrollere stoffene, Ja noen ganger synes ho bare at jeg skal la de være så ho bare kan herje med dem.
Må nok passe litt på så det ikke blir kattehår overalt :)


Mitt mitt mittm uttrykker øynene her altså!!  hi hi

Ikke så rart ho liker det, det er fineste ullklede.  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar