fredag 6. mai 2011

Litt reklame

Man kan kanskje kalle det en aldri så liten reklamepause her kanskje.. :))

Ta en titt inn hos Sy-dilla vel, det er en flott blogg, og nå pågår det en herlig spennende "Give away" der i anledning nyåpnet butikk i Sverige! :)


Og så må jeg fortelle at jeg har fått en Award fra Retro trollet . Her er den:

 Denne Awarden blir gitt til blogger med under 100 følgere for å gi flere mulighet til å oppdage mange av de kreative og fine bloggene som fines rundt om.
Så nå gjenstår det for meg å finne 5 fine deltagere som jeg kan sende denne videre til.
Info kommer etterhvert her. :)

Her har jeg funnet mine som får Awarden fra meg. Lykke til alle. :)
  1.   Marens hjørne.
  2.   Manians design.
  3.   Birjit`s Blogg.
  4.   Tiljamiid Design.
  5.   Sydilla.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar