søndag 5. oktober 2014

Nå er høsten her

Det begynner så smått og bli kjøligere ute, men enda er temperaturene gode her sør, vi har ikke funnet fram vintertøyet enda.

Men noen nye topper kan jo være greit å lage seg.
Jeg fikk jo en ny liten kattunge her i sommer, bittelite nurk på ikke mange ukene som har kommet seg bort fra familien sin på et vis,
Den kom hit da jeg jo er hjemmeværende og har tida til å ta meg av sånne små.
Et lite nurk som fikk akkurat plass oppi ei av knappehullene i stolputene :)



Og her er ho i dag, flott syhjelper med stor iver.
Det er ikke så mye jeg får gjort av gangen når ho er våken og spretter rundt, for ho er som katter flest, vil være i sentrum!  :)
Ho er 4,5 mnd nå allerede og ganske stor!

Men håper jeg får en topp utav dette stoffet etter hvert, uten en katt i ermet.. :)


Har på gang litt flere også, så med litt god hjelp her så kommer det nok snart!  :) :)

Ha en fin høst-dag!  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar