fredag 21. februar 2014

Over molnen er himlen alltid blå.

Jo da, i dag er en sånn dag.
Det er både skyer og tåke, og innimellom så letter det og vi får et glimt av nydelig sol.
Det bærer så absolutt bud om varmere og tørrere tider. -heldigvis!  :)

Det er jo allerede merkbart lysere dager synes jeg, og lyset var litt lenger utover ettermiddagen.

For et par dager siden fikk jeg ferdig en ny genser.
Sydd av herlige stoffer fra Textart. Stjernejersey og et nydelig mykt collegestoff med deilig flosset bakside.

Mønsteret er et eldre Burdamønster jeg fant som jeg forlenget litt. Mønsteret har en artig vri på skuldrene med legg både foran og bak.

Genseren er lenger bak enn foran, vurderte å applikere en stjerne på framstykke, men fant at det var finest å bare ha den enkel.



Bakstykke er delt med en farge på hver side, likeså ermene. :)
Det har enda en liten misjon, stjernejerseyen er tynn singeljersey, og derfor har jeg valgt å ha venstre armen i collegestoffet som er et varmere stoff, jeg har en skadet venstre arm som stadig er kald. Håper denne vil holde godt på varmen.


Og til sist må jeg bare vise et bilde av nabokatten her som har oppdaget at jeg gir en utekatt litt forpleining her.
Den får bo i det lille kattehuset, og den får en porsjon mat om dagen, dette er i påvente av å få fanget den inn og få sjekka om den er chippet og ellers frisk og slikt, så får vi se hva som skjer med den.
I alle fall har da nabokatten min rigget seg oppå det smale rekkverket foran døra her med baken hvilende oppå kurven her, resten av katten er faktisk i løse luften.. hi hi.. den ligger der å lurer på besøkskatten som har gjemt seg under verandaen for øyeblikket.

Ja, det er liv i katteleiren her i alle fall :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar