onsdag 15. februar 2012

Hastverk og slikt. Syutfordringen Vinter.

Jeg aner ikke om jeg fremdeles rekker å melde denne på.
Egentlig ble den slett ikke som først planlagt, men den er iallefall god og varm denne kjolen.

Håper LilleGulla passer den. Størrelsen er egentlig 8 år, men har laget den noe mindre.

Og hastverk er ikke lurt, det gled litt vel mye for meg her, ikke riktig så ille som det kommer fram på bildet da.. Hastverk her også! he he..

Jeg kom på seint i går kveld, at jeg nok engang hadde glemt denne utfordringer, begynte å klippe i dag i 12 tida.
Ikke serlig lurt, neste gang skal jeg være litt mer forberedt.  :)))
Men gøy og da! he he

Og bakgrunnen ble jammen feil også, man ser ikke engang at det er teddykanter


Og siden den faktisk har glidelås hele veien ned foran så er det egentlig bare å sette for i den, så blir det ei kåpe! :))

Sydillas nydelige myke Fleece og teddy-stoff fra min lokale sybutikk.

21 kommentarer:

  1. Nydelig, tror jeg trenger det lykke-til-et der ja!..
    Lykke til ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Er jo morro å delta iallefall! :)

      Slett
    2. gikk bedre for deg enn meg gitt ;)

      Slett
    3. Jeg ble litt forskrekka over det ja! Men kommer nok ikke lenger opp, men vil gjerne være med en annen gang, og da passe på at jeg føler at det deltar litt mer fortjent.. :)) Håper du ikke gir deg du heller! :)

      Slett
  2. Svar
    1. Takk for det, ja ble ferdig! i siste liten, men er nok et bevis på at jeg ikke liker hastverksarbeider. :)) he he

      Slett
  3. Den var svært fin; trur den ville bli fin i voksenutgave også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja den ble ikke spesielt barn igrunnen. :)

      Slett
  4. Denne passar i alleflall inn i utfordringa, var det ikkje "winter wonder land" eller noko i den gata? Den gjev meg masse assosiasjonar til hyggelege vinterbilete, og kåpa var tøff i seg sjølv :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra da, tusen takk Anwes, ja ideen var igrunnen god! he he

      Slett
  5. Ojsann, den ble kjempestili Marit :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Solgunn!! Tror kanskje selvkritikken min tar litt overhånd av og til.. he he.. Skal ikke beklage meg, veldig koselig og få så fine tilbakemeldinger da.
      Og om jeg da gjør det enda bedre på neste oppdrag, da må det jo bli bra vel! :))

      Slett
  6. Den var skikkelig fin! Bra at du rakk det til utfordringen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er jo gøy å være med iallefall! :))))

      Slett
  7. Den er råfin! Og videre til avstemmingen i utfordringsbloggen..

    Gratulerer og lykke til!

    SvarSlett